Slovenska marketinška
konferenca
- 28. in 29. maj 2019
- Portorož
Obvladajte svojo
rast
Slovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih marketingašev. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Na konferenco vsako leto povabimo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih.
Rdeča nit konference
Obvladajte svojo rast Master your growth
Dejstva o #24 SMK
Hvala
Kako smo se imeli v letu 2018
Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Mali junaki
Črt Podlogar (Red Orbit)
Fotoutrinki 2018
Utrinki s prireditve SMK 2018 so zajteti v fotogaleriji. Vabljeni k ogledu.
Emil Tedeschi
Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa
Emil Tedeschi je ustanovitelj in večinski delničar družbe Atlantic Grupa, ki je vodilna proizvajalka in distributerka hrane in pijače v regiji jugovzhodne Evrope ter ena izmed največjih in dinamičnih družb v regiji.
V svoji karieri je prejel več nagrad za poklicne dosežke na Hrvaškem in v regiji. Poleg tega je tudi član parlamentarnega odbora, ki nadzira hrvaški proces pogajanj z EU, hrvaškega ekonomskosocialnega sveta, med letoma 2005 in 2007 pa je bil tudi predsednik HUP (Hrvaškega združenja delodajalcev). Je član združenja INSEAD Alumni Association, Trilateralne komisije, odbora Dean’s Council na šoli Harvard Kennedy School of Government, Programskega odbora Zagrebške šole za ekonomijo in management, Upravnega sveta Moskovskega državnega inštituta za mednarodne odnose (MGIMO) in Poslovnega sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.
Redna cena
za 24. Slovensko marketinško konferenco-
udeležba na vseh predavanjih
-
gradivo
-
okrepčilo med odmori
-
gala večera
Naročniki Financ
imajo dodatni 5% popust.-
udeležba na vseh predavanjih
-
gradivo
-
okrepčilo med odmori
-
gala večera
Študentje
Redna kotizacija-
udeležba na vseh predavanjih
-
gradivo
-
okrepčilo med odmori
-
gala večera